fbpx Rozmowa z Asystentką Zarządu i Kierownikiem Biura firmy EC2 Spółka Akcyjna – Panią Zuzanną Pieloch na temat nowego systemu Europost24.pl | Pierwszy w Polsce kobiecy portal dla asystentek i sekretarek

Rozmowa z Asystentką Zarządu i Kierownikiem Biura firmy EC2 Spółka Akcyjna – Panią Zuzanną Pieloch na temat nowego systemu Europost24.pl

Czas czytania
1 minute
Przeczytałeś już

Rozmowa z Asystentką Zarządu i Kierownikiem Biura firmy EC2 Spółka Akcyjna – Panią Zuzanną Pieloch na temat nowego systemu Europost24.pl

usługi kurierskie

Redakcja: Pani Zuzanno proszę opowiedzieć o swoich codziennych obowiązkach.

Z: Jako osoba, która odpowiada za backoffice całej grupy kapitałowej jestem odpowiedzialna za organizację i wspieranie pracy Zarządu. W tym leży administrowanie i archiwizacja różnych dokumentów w firmie, na przykład umów z Kontrahentami i Partnerami oraz zarządzanie korespondencją etc.

Redakcja: Jak Pani trafiła do serwisu Europost24.pl?

Z: Poszukiwałam atrakcyjnej oferty na usługi kurierskie. Tak jak wcześniej wspomniałam, kilka razy w tygodniu zachodzi pilna potrzeba dostarczenia umów, czy innej korespondencji do naszych Partnerów. Przy poszukiwaniach zauważyłam, że  obszar małych/średnich Klientów usług kurierskich jest powiedzmy „dość zaniedbany”. Oczywiście można podpisać umowę bezpośrednio z firmą kurierską, ale ze względu na niedużą ilość przesyłek ceny są mocno nieatrakcyjne. Do tego dochodzą, w moim odczuciu mało intuicyjne systemy udostępniane bezpośrednio przez firmy kurierskie. Stąd zdecydowaliśmy się na skorzystanie z usług oferowanych przez brokerów usług kurierskich. Po przetestowaniu kilku różnych - wybraliśmy Europost24.pl

Redakcja: Co spowodowało, że podjęła Pani decyzję aby zostać przy nowym integratorze usług kurierskich?

Z: Przede wszystkim atrakcyjna cena – najniższa wśród wszystkich serwisów, które sprawdziłam . Do tego dochodzi niewątpliwie wysoka jakość usługi kurierskiej realizowanej w tym przypadku przez DPD Polska i nie ukrywam bardzo intuicyjny system. Łatwy w obsłudze system to przede wszystkim oszczędność czasu, a z czasem jest najgorzej. Do tego zespół Europost24.pl zaimportował dane adresowe naszych stałych Odbiorców, więc mogłam obniżyć koszty obsługi korespondencji firmy bez zbędnego, ponownego wprowadzania adresów – co byłoby frustrujące. To, co najbardziej mi się spodobało to fakt, że nie trzeba być dużym Klientem usług kurierskich aby mieć dostęp do takich udogodnień jak: kopiowanie danych przesyłki, przechowywanie książki adresowej, domyślny adres odbioru, informowanie zarówno Nadawcy jak i Odbiorcy o tym, na jakim etapie jest przesyłka, osobny panel do zarządzania przesyłkami za pobraniem czy łatwość kontrolowania kosztów dzięki wykorzystaniu modułu Bilans. Może zabrzmi to jak slogan reklamowy, ale w mojej subiektywnej ocenie nawiązanie współpracy z Europost24.pl to najtrafniejsza decyzja dla firm ceniących jakość i szybkość w najlepszej cenie.

 

 

 

Autor:
Artykuł sponsorowany