Zdrowie

Jaki trening spala tkankę tłuszczową?

Ogólnie trening dzielimy na trening aerobowy (tlenowy) i siłowy (beztlenowy).  W celu spalenia tkanki tłuszczowej interesuje nas trening tylko aerobowy, ponieważ jest to jedyna forma treningu spalająca tkankę tłuszczową, która polega na podniesieniu Twojego tętna do odpowiedniej wysokości i...czytaj więcej »

Mały kleszcz – duże zagrożenie, czyli jak bezpiecznie spędzać czas na świeżym powietrzu

Kleszcze to małe pajęczaki, które czyhają na swoje ofiary w liściach drzew, krzewów i źdźbłach trawy. Najwięcej ich znajduje się w lesie, co nie oznacza, że żyją tylko tam. W dużych miastach kontakt z nimi możemy mieć na przykład w parkach i na skwerach. Lubią ciepło i wysoką temperaturę,...czytaj więcej »

Jak zmierzyć swoje tętno?

Prawidłowe tętno podczas treningu aerobowego powinno wynosić 60 - 65% tętna maksymalnego.Oblicz swoje tętno maksymalne: za maksymalne tętno przyjęta jest liczba 220. Od niej odejmujesz swój wiek i uzyskujesz maksymalne tętno dla siebie.Oblicz % tętna maksymalnego: np. dla osoby w wieku 40...czytaj więcej »

Najciekawsze benefity na świecie

Urlop złamanego serca, urlopy na odnowę biologiczną, wolne na rozwijanie swojego biznesu, wsparcie w walce z nadwagą, agregaty prądotwórcze – ile krajów, tyle ciekawych benefitów. Jakimi świadczeniami kuszą pracowników pracodawcy z różnych krajów? Jakie benefity są najpopularniejsze?...czytaj więcej »

Wiosenne przesilenie

Za oknem świeci słońce i jest coraz cieplej, a nas teraz właśnie łapie przeziębienie, dokucza ból głowy, brakuje energii do działania. Dlaczego tak się dzieje? To symptomy wiosennego osłabienia. Wyczerpany zimą organizm daje znać, że potrzebuje wzmocnienia. Zimą spędzamy większość czasu w...czytaj więcej »

Alergia czy przeziębienie? Jak odróżnić?

Uciążliwy katar, ciągłe napady kichania, łamanie w kościach i ból głowy – to nie musi oznaczać przeziębienia. Możesz być uczulony na pyłki. Jak odróżnić jedną dolegliwość od drugiej i rozpocząć właściwe leczenie? „Pomylenie alergii z przeziębieniem to częsty przypadek, ponieważ początkowe...czytaj więcej »

Ćwiczenia przy biurku

Zestaw ćwiczeń rozluźniająco - relaksujących przeznaczony dla osób, które mają siedzący tryb pracy. Zalecane, aby wykonywać ćwiczenia 2 razy w ciągu dnia pracy co kilka godzin, albo raz dziennie w połowie pracy.  Siedząc przy biurku, przyciągnij dłońmi tułów do biurka, jednocześnie...czytaj więcej »

Rodzaje treningu aerobowego

Zbliża sie lato. Każda z nas chce, aby jej ciało wyglądało jak najlepiej na urlopie. Który trenning aerobowy wybrać, aby osiągnąć wymarzoną figurę?Rodzaje treningu aerobowego: Rower stacjonarny Spacer Pływanie Skakanie na skakance Stepper Bieganie Orbitrek Bieżnia Jazda na rowerze 1. Rower...czytaj więcej »

O zaletach masażu

Wady postawy ciała mają znaczny wpływ na nasze zdrowie zarówno fizyczne, jak też psychiczne. Niejednokrotnie nie jesteśmy świadomi, że przyczyna bólu w klatce piersiowej, bólu brzucha, drętwienie kończyn itp. leży w zwyrodnieniu kręgosłupa. Ważny jest naturalnie ruch, częste kontrole...czytaj więcej »

Strony

Subskrybuj Zdrowie