Asystentka - Partner w Zarządzaniu I. Myśl jak Szef.

Asystentka - Partner w Zarządzaniu I. Myśl jak Szef.

Nowy program od grudnia 2017!

 

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do doświadczonych Asystentek  - Executive/Personal Assistants.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

  • kim jest osoba zarządzająca - jaki jest jej sposób myślenia i podejmowania decyzji
  • jakie wyzwania stawiane są kadrze managerskiej przez otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne
  • jak efektywnie współpracować ze swoim przełożonym w kluczowych obszarach biznesowych
  • jak skuteczniej porozumiewać się w zespole Asystentka-Przełożony
  • jak skuteczniej porozumiewać się na poziomie Asystentka - Osoba Zarządzająca-Zespół/Osoby Strategiczne
  • jak budować swój autorytet i pewność siebie
  • jak poszerzać swoją strefę wpływu
  • poznasz strategiczne techniki asertywności i komunikacji niezbędne do budowania poziomu partnerskiego w relacjach z innymi

Na zakończenie szkolenia wcielisz się w rolę osoby zarządzającej i zmierzysz się z wyzwaniami managerskimi.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

Od Sekretarki do Asystentki-Partnera w Zarządzaniu

Rola zawodowa Asystentki w zmieniającej się gospodarce
Budowanie wiarygodności osobistej i zawodowej
"Gdzie jestem", czyli modele/poziomy współpracy z osobą zarządzającą
Jak osiągnąć poziom mistrzowski we współpracy z przełożonym

Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia Asystentki – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?

Psychologiczny profil osoby zarządzającej
Współpraca z różnymi typami osobowości
Współpraca z kilkoma przełożonymi
Oczekiwania osób zarządzających wobec Asystentek
Podstawowe błędy we współpracy z osobami zarządzającycmi i jak ich uniknąć
Przejmowanie inicjatywy i postawa proaktywna
Rekomendowanie możliwych rozwiązań
Komunikacja pozytywna w relacjach z przełożonym
Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku Asystentki

Strategie komunikacji w pracy Asystentki - jak słuchać i mówić, aby rozumieć i być zrozumianym?

Jak postrzegają mnie inni /przełożony, współpracownicy, klienci/ i jaki ma to wpływ na wzajemne porozumienie
Budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
Budowanie wizerunku osoby skutecznej, profesjonalnej i godnej zaufania
Budowanie pewności siebie w komunikacji
Budowanie własnej strefy wpływu
Zasady komunikacji pozytywnej - motywującej do działania
Kluczowe techniki asertywne w pracy Asystentki
  • asertywna odmowa
  • radzenie sobie z krytyką
  • udzielanie konstruktywnej krytyki
  • udzielanie odpowiedzi na niewygodne lub krępujące pytania
  • wyrażanie prośby
  • radzenie sobie z naleganiem i naciskiem
  • zamiana oceny na opinię
  • ochrona własnych granic
  • wyrażanie własnych opinii
  • przekazywanie poleceń współpracownikom i osobom strategicznym
  • asertywne egzekwowanie wykonania zadania

Trudne sytuacje w pracy Asystentki – jak sobie z nimi radzić?

Warsztat managerski "Druga strona medalu" - jak ustalać priorytety, jak delegować zadania, jak podejmować decyzje, jak dostrzegać sprawy ukryte/trudno dostrzegalne

 

Dla każdej Uczestniczki szkolenia zestaw książka+kubek w prezencie

 

 

 

 

 

 

Szkolenie możemy również przeprowadzić w formie zamkniętej w miejscu i czasie dla Państwa dogodnym.

Więcej informacji na temat szkolenia zamkniętego udzieli Państwu Agnieszka Korach, agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, 22 4357002.

Sprawdź również:

 

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Sylwia
Tower Automotive
Bardzo ciekawe szkolenie. Świetna prowadząca. Dużo podpowiedzi do wykorzystania w praktyce.
Marlena
SZKŁO
Podczas szkolenia najbardziej wartościowe było: uświadomienie sobie popełnianych błędów, pomysły/propozycjeich rozwiązania, nowe/inne podejście do tematu z szefem
Anna
branża farmaceutyczna
Dodatkowy plus za zaraźliwy śmiech prowadzącej :)
Jolanta
Węglokoks
Podczas szkolenia najbardziej wartościowe było zrozumienie, że każdy człowiek jest inny i jego zachowanie zależy od typu osobowości
Natalia
Bech Packaging
Super, bez najmniejszych zastrzeżeń
Podczas szkolenia najbardziej wartościowa była możliwość przedyskutowania konkretnych trudnych sytuacji i znalezienia najlepszego wyjścia do wykorzystania w dalszej pracy". Aneta, Asystentka Prezesa w firmie produkcyjno-handlowej
Ewelina
Asystentka Dyrektora w międzynarodowej firmie
To szkolenie to okazja, żeby zastanowić się nad tym jak obecnie wykonuję swoją pracę i co mogłabym poprawić, przeanalizować różne sytuacje, które mnie spotykają, z czego mogą wynikać i jak reagować
Justyna
Asystentka Dyrektora w dużej korporacji z branży chemicznej
Podczas szkolenia najbardziej wartościowe był idealne rozplanowanie czasu na teorię i ćwiczenia praktyczne /brak poczucia zmęczenia/ ora tematyka poruszanych problemów i przykładowe rozwiązania.
Barbara
Asystentka Dyrektora w dużej korporacji z branży farmaceutycznej
Wszystko super!
Magdalena
Asystentka Zarządu w dużej firmie produkcyjno-handlowej
Bardzo dobrze zorganizowane szkolenie, w miłej i swobodnej atmosferze
Marta
Office Manager w dużej międzynarodowej firmie
Gorąco polecam szkolenie „Asystentka-Partner w Zarządzaniu”, które przede wszystkim pokazuje jak ważne jest to stanowisko. Na szkoleniu poznałam wymagania jakie są stawiane asystentkom i ich rola w firmie, poznałam sposoby lepszego porozumiewania się i współpracowania z innymi osobami. Bardzo ważnym aspektem dla mnie był temat budowania wiarygodności oraz nowe sposoby organizacji własnej pracy. Gorąco polecam.
Violetta
Asystentka w dużej instytucji
Szkolenie , które ostatnio odbyłam "Asystentka - Partner w Zarządzaniu" mogę polecić każdej asystentce czy też sekretarce . Po szkoleniu zmieniło się wiele, konkretnie to wiara w siebie, w swoje kompetencje, możliwości. Uważam, że inni trenerzy szkoleń powinni brać przykład ......nie było żadnej monotoni, nudy, ziewania. Wraz z dziewczynami byłyśmy chłonne więcej i więcej słuchać, dowiadywać się rzeczy, z którymi spotykamy się w pracy na co dzień, mało tego, które w życiu codziennym nas dotykają. Zanteresowane osoby bardzo zachęcam do odbycia takiego szkolenia, nie przerażajcie się , że trwa 3 dni!! Gwarantuję, że te 3 dni to mało.....trudno było się rozstać tak z prowadzącymi jak i uczestniczkami. Szkolenie odbywa się przemiłej, koleżeńskiej atmosferze. Godne polecenia.
Aleksandra
Asystent Zarządu w firmie usługowej
Dzięki szkoleniu utwierdziłam się w roli jaką pełnię, zdystansowałam do opinii innych ludzi. Teraz wiem co nimi kieruje, z jakiego powodu są jacy są. Wiem też co mogę zrobić by uniknąć trudnych dla mnie sytuacji, a w przypadku gdy wystąpią – jak sobie radzić.
Anna
Zarząd Mienia Skarbu Państwa
Bardzo polecam. Szkolenie przygotowane i prowadzone w bardzo profesjonalny i twórczy sposób.
Katarzyna
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Bardzo polecam powyższe szkolenie, uważam, że warto wziąć udział. Prowadzone w bardzo interesujący sposób.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

1250,-PLN
/Podana kwota jest kwotą netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. UWAGA: szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT/.

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Agenda szkolenia

Terminy

LISTOPAD 2018, Warszawa
22.11.2018 do 23.11.2018

Czas trwania

I dzień godz. 10.00-17.00, II dzień godz. 9.00-16.00

Miejsce

Warszawa