Asystentka - Partner w Zarządzaniu I. Myśl jak Szef.

Asystentka - Partner w Zarządzaniu I. Myśl jak Szef.

Nowy program od grudnia 2017!

 

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do doświadczonych Asystentek  - Executive/Personal Assistants.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

  • kim jest osoba zarządzająca - jaki jest jej sposób myślenia i podejmowania decyzji
  • jakie wyzwania stawiane są kadrze managerskiej przez otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne
  • jak efektywnie współpracować ze swoim przełożonym w kluczowych obszarach biznesowych
  • jak skuteczniej porozumiewać się w zespole Asystentka-Przełożony
  • jak skuteczniej porozumiewać się na poziomie Asystentka - Osoba Zarządzająca-Zespół/Osoby Strategiczne
  • jak budować swój autorytet i pewność siebie
  • jak poszerzać swoją strefę wpływu
  • poznasz strategiczne techniki asertywności i komunikacji niezbędne do budowania poziomu partnerskiego w relacjach z innymi

Na zakończenie szkolenia wcielisz się w rolę osoby zarządzającej i zmierzysz się z wyzwaniami managerskimi.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

Od Sekretarki do Asystentki-Partnera w Zarządzaniu

Rola zawodowa Asystentki w zmieniającej się gospodarce
Budowanie wiarygodności osobistej i zawodowej
"Gdzie jestem", czyli modele/poziomy współpracy z osobą zarządzającą
Jak osiągnąć poziom mistrzowski we współpracy z przełożonym

Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia Asystentki – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?

Psychologiczny profil osoby zarządzającej
Współpraca z różnymi typami osobowości
Współpraca z kilkoma przełożonymi
Oczekiwania osób zarządzających wobec Asystentek
Podstawowe błędy we współpracy z osobami zarządzającycmi i jak ich uniknąć
Przejmowanie inicjatywy i postawa proaktywna
Rekomendowanie możliwych rozwiązań
Komunikacja pozytywna w relacjach z przełożonym
Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku Asystentki

Strategie komunikacji w pracy Asystentki - jak słuchać i mówić, aby rozumieć i być zrozumianym?

Jak postrzegają mnie inni /przełożony, współpracownicy, klienci/ i jaki ma to wpływ na wzajemne porozumienie
Budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
Budowanie wizerunku osoby skutecznej, profesjonalnej i godnej zaufania
Budowanie pewności siebie w komunikacji
Budowanie własnej strefy wpływu
Zasady komunikacji pozytywnej - motywującej do działania
Kluczowe techniki asertywne w pracy Asystentki
  • asertywna odmowa
  • radzenie sobie z krytyką
  • udzielanie konstruktywnej krytyki
  • udzielanie odpowiedzi na niewygodne lub krępujące pytania
  • wyrażanie prośby
  • radzenie sobie z naleganiem i naciskiem
  • zamiana oceny na opinię
  • ochrona własnych granic
  • wyrażanie własnych opinii
  • przekazywanie poleceń współpracownikom i osobom strategicznym
  • asertywne egzekwowanie wykonania zadania

Trudne sytuacje w pracy Asystentki – jak sobie z nimi radzić?

Warsztat managerski "Druga strona medalu" - jak ustalać priorytety, jak delegować zadania, jak podejmować decyzje, jak dostrzegać sprawy ukryte/trudno dostrzegalne

 

Dla każdej Uczestniczki szkolenia zestaw książka+kubek w prezencie

 

 

 

 

 

 

Szkolenie możemy również przeprowadzić w formie zamkniętej w miejscu i czasie dla Państwa dogodnym.

Więcej informacji na temat szkolenia zamkniętego udzieli Państwu Agnieszka Korach, agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, 22 4357002.

Sprawdź również:

 

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Sylwia
Tower Automotive
Bardzo ciekawe szkolenie. Świetna prowadząca. Dużo podpowiedzi do wykorzystania w praktyce.
Marlena
SZKŁO
Podczas szkolenia najbardziej wartościowe było: uświadomienie sobie popełnianych błędów, pomysły/propozycjeich rozwiązania, nowe/inne podejście do tematu z szefem
Anna
branża farmaceutyczna
Dodatkowy plus za zaraźliwy śmiech prowadzącej :)
Jolanta
Węglokoks
Podczas szkolenia najbardziej wartościowe było zrozumienie, że każdy człowiek jest inny i jego zachowanie zależy od typu osobowości
Natalia
Bech Packaging
Super, bez najmniejszych zastrzeżeń
Podczas szkolenia najbardziej wartościowa była możliwość przedyskutowania konkretnych trudnych sytuacji i znalezienia najlepszego wyjścia do wykorzystania w dalszej pracy". Aneta, Asystentka Prezesa w firmie produkcyjno-handlowej
Ewelina
Asystentka Dyrektora w międzynarodowej firmie
To szkolenie to okazja, żeby zastanowić się nad tym jak obecnie wykonuję swoją pracę i co mogłabym poprawić, przeanalizować różne sytuacje, które mnie spotykają, z czego mogą wynikać i jak reagować
Justyna
Asystentka Dyrektora w dużej korporacji z branży chemicznej
Podczas szkolenia najbardziej wartościowe był idealne rozplanowanie czasu na teorię i ćwiczenia praktyczne /brak poczucia zmęczenia/ ora tematyka poruszanych problemów i przykładowe rozwiązania.
Barbara
Asystentka Dyrektora w dużej korporacji z branży farmaceutycznej
Wszystko super!
Magdalena
Asystentka Zarządu w dużej firmie produkcyjno-handlowej
Bardzo dobrze zorganizowane szkolenie, w miłej i swobodnej atmosferze
Marta
Office Manager w dużej międzynarodowej firmie
Gorąco polecam szkolenie „Asystentka-Partner w Zarządzaniu”, które przede wszystkim pokazuje jak ważne jest to stanowisko. Na szkoleniu poznałam wymagania jakie są stawiane asystentkom i ich rola w firmie, poznałam sposoby lepszego porozumiewania się i współpracowania z innymi osobami. Bardzo ważnym aspektem dla mnie był temat budowania wiarygodności oraz nowe sposoby organizacji własnej pracy. Gorąco polecam.
Violetta
Asystentka w dużej instytucji
Szkolenie , które ostatnio odbyłam "Asystentka - Partner w Zarządzaniu" mogę polecić każdej asystentce czy też sekretarce . Po szkoleniu zmieniło się wiele, konkretnie to wiara w siebie, w swoje kompetencje, możliwości. Uważam, że inni trenerzy szkoleń powinni brać przykład ......nie było żadnej monotoni, nudy, ziewania. Wraz z dziewczynami byłyśmy chłonne więcej i więcej słuchać, dowiadywać się rzeczy, z którymi spotykamy się w pracy na co dzień, mało tego, które w życiu codziennym nas dotykają. Zanteresowane osoby bardzo zachęcam do odbycia takiego szkolenia, nie przerażajcie się , że trwa 3 dni!! Gwarantuję, że te 3 dni to mało.....trudno było się rozstać tak z prowadzącymi jak i uczestniczkami. Szkolenie odbywa się przemiłej, koleżeńskiej atmosferze. Godne polecenia.
Aleksandra
Asystent Zarządu w firmie usługowej
Dzięki szkoleniu utwierdziłam się w roli jaką pełnię, zdystansowałam do opinii innych ludzi. Teraz wiem co nimi kieruje, z jakiego powodu są jacy są. Wiem też co mogę zrobić by uniknąć trudnych dla mnie sytuacji, a w przypadku gdy wystąpią – jak sobie radzić.
Anna
Zarząd Mienia Skarbu Państwa
Bardzo polecam. Szkolenie przygotowane i prowadzone w bardzo profesjonalny i twórczy sposób.
Katarzyna
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Bardzo polecam powyższe szkolenie, uważam, że warto wziąć udział. Prowadzone w bardzo interesujący sposób.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

1250,-PLN
/Podana kwota jest kwotą netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. UWAGA: szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT/.

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Agenda szkolenia

Terminy

MARZEC 2018, Warszawa
15.03.2018 do 16.03.2018
CZERWIEC 2018, Warszawa
14.06.2018 do 15.06.2018
LISTOPAD 2018, Warszawa
22.11.2018 do 23.11.2018

Czas trwania

I dzień godz. 10.00-17.00, II dzień godz. 9.00-16.00

Miejsce

Warszawa