fbpx Asystentka Zarządu / Executive Assistant. Efektywna organizacja pracy kadry zarządzającej | Pierwszy w Polsce kobiecy portal dla asystentek i sekretarek

Asystentka Zarządu / Executive Assistant. Efektywna organizacja pracy kadry zarządzającej

Asystentka Zarządu / Executive Assistant. Efektywna organizacja pracy kadry zarządzającej

Skup się na realizacji celów. Całą resztę zostaw swojej Asystentce. Agnieszka Korach

Szkolenie przeznaczone jest dla Asystentek rozpoczynających współpracę z osobą zarządzającą oraz mających już doświadczenie w tym obszarze.

Podczas szkolenia:

  • Poznasz sprawdzone metody budowania profesjonalnej relacji z osobą zarządzającą
  • Dowiesz się, jak zorganizować pracę własną i zarządzających tak, by wyeliminować chaos i stres, zwiększając jednocześnie efektywność działania
  • Nauczysz się organizować spotkania biznesowe na najwyższym poziomie – od profesjonalnego zaproszenia, przez powitanie i obsługę gości, aż po follow up spotkania
  • Poznasz system zarządzania dokumentami i korespondencją, który pozwoli Ci błyskawicznie odnajdywać potrzebne informacje i utrzymać idealny porządek
  • Dowiesz się, jak prowadzić profesjonalną komunikację telefoniczną i mailową, która buduje wizerunek Twój i Twojej firmy
  • Nauczysz się chronić swój czas i czas osoby zarządzającej poprzez skuteczne ustalanie priorytetów i zarządzanie zadaniami nawet w sytuacjach bardzo dużego obciążenia pracą
  • Nauczysz się sporządzania profesjonalnych notatek ze spotkań z wykorzystaniem narzędzi AI
  • Poznasz sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych – (asertywność)
  • Otrzymasz zestaw gotowych szablonów i rozwiązań, które od razu wdrożysz w swojej codziennej pracy, oszczędzając czas i podnosząc jej jakość

MODUŁY SZKOLENIOWE

MODUŁ I: Współpraca i komunikacja z osobą zarządzającą

  • Praktyczne zasady budowania efektywnej współpracy w zespole Asystentka – osoba zarządzająca
  • Narzędzia do budowania wzajemnego zaufania
  • Struktura i przebieg spotkań z osobą zarządzającą
  • System pracy z wieloma osobami zarządzającymi
  • Skuteczne pozyskiwanie i przekazywanie informacji
  • Procedury ochrony prywatności i poufności

MODUŁ II: Organizacja i kontrola zadań

  • Pierwsze 30/60/90 dni
  • Tworzenie efektywnych nawyków w pracy Asystentki
  • Praktyczny system ustalania priorytetów
  • Planowanie dnia pracy – krok po kroku
  • Metody ochrony czasu własnego i przełożonego
  • Sposoby radzenia sobie z nadmiarem zadań
  • Praktyczne rozwiązania problemu odkładania zadań

MODUŁ III: Organizacja spotkań służbowych

  • System skutecznego umawiania spotkań
  • Praktyczny szablon zaproszenia na spotkanie
  • Briefing osoby zarządzającej  przed spotkaniem
  • Konstrukcja efektywnej agendy
  • Obsługa Klientów/Gości w biurze – etykieta biznesu
  • Sporządzanie notatek ze spotkań
  • Follow-up po spotkaniu – lista zadań Asystentki

MODUŁ IV: Profesjonalne rozmowy telefoniczne w relacjach zawodowych

  • Standardy prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Praktyczne zasady kolejności łączenia
  • Anonsowanie rozmów
  • System filtrowania połączeń
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji w praktyce
  • Zestaw gotowych, dyplomatycznych zwrotów

MODUŁ V: Zarządzanie obiegiem korespondencji w biurze zarządu (w formie papierowej)

  • System obiegu korespondencji w biurze zarządu
  • Zasady przyjmowania dokumentów od współpracowników
  • Praktyczna analiza i przygotowanie dokumentów do podpisu
  • Standardy przygotowywania pism (elementy, sposoby zapisu)
  • Przechowywanie dokumentów w biurze zarządu

MODUŁ VI: Optymalizacja zarządzania skrzynką e-mail

  • Efektywna organizacja skrzynki e-mail w Outlooku
  • System zarządzania skrzynką osoby zarządzającej
  • Netykieta
  • Tworzenie i wykorzystanie szablonów wiadomości
  • Wykorzystanie narzędzi AI do tworzenia wiadomości i email – praktyczne przykłady

MODUŁ VII: Toolkit AI dla Asystentki

  • Przegląd najefektywniejszych aplikacji AI

Opinie Asystentek - Uczestniczek tego szkolenia

5/5
"Fachowa wiedza, doskonała atmosfera, możliwość wymiany doświadczeń."
Joanna
Saint-Gobain
5/5
Polecam uczestnikom, którzy chcą lepiej działać we współpracy z Szefem i dobrze poukładać swoje relacje w pracy. Świetna organizacja oraz zawartość merytoryczna.
Monika Gorzewska
Polski Związek Piłki Siatkowej
5/5
Polecam. Praktyka i teoria bardzo przydatne w pracy. Możliwość zweryfikowania dotychczasowej wiedzy i doświadczenia.
Natalia
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych

 

Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia

Case study

Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje

Indywidualne podejście

Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie (do 12 osób)

Inspiracja i wymiana doświadczeń

Dowiesz się, jak pracują inne Asystentki, z jakich rozwiązań korzystają

Szablony i narzędzia

Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy

Materiały szkoleniowe

W wersji elektronicznej

Certyfikat ukończenia szkolenia

W wersji elektronicznej

BONUS

Uczestniczki i Uczestnicy szkolenia otrzymają również BONUS dostęp do szkolenia online+ebook z gotowymi promptami na platformie Akademia Office Influencers

"Masterclass CHAT GPT dla Administracyjnych Profesjonalistek".
Wartość bonusu: 249zł

 

 

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

"Profesjonalne szkolenie poparte ogromną wiedzą i praktyką prowadzącej, przeprowadzone w świetnej atmosferze".
"Zakres tematyczny i przekaz merytoryczny podczas szkolenia w pełni satysfakcjonujący. Polecam baaardzo".
"Szkolenie bardzo mi się podobało. Jestem zadowolona i w pełni ustatysfakcjonowana, ponieważ wiedza przekazana na tym szkoleniu jest dostateczna i rzeczowa". "Szkolenie prowadzone w formie warsztatów. Nie tylko sucha treść, ale fajnie i jasno przekazane informacje".
"Szkolenie przygotowane w profesjonalny sposób, Pani Agnieszka jasno i w sposób zrozumiały wprowadzała nas w temat "Asystentka Personalna". Wiele informacji popartych praktycznymi przykładami, komunikacja pomiędzy trenerem a uczestnikami była miła."
Szkolenie jest w pełni satysfakcjonujące. Spełniło moje oczekiwania, a dodatkowo rozwinęło moją wiedzę. Mam nadzieję, że pomoże mi w mojej pracy. Polecam."
"Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie, chętnie tu wrócę".
"Jasno, konkretnie, przekazywanie informacji poparte przykładami - profesjonalizm".
"Szkolenie zrealizowane na wysokim poziomie, duża wiedza prowadzącego i bardzo dobry sposób przekazywania tej wiedzy".
"Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie. Przedstawione przez prowadzącą informacje miały charakter bardzo szczegółowy, rozbudowany merytorycznie, a dodatkowo zostały poszerzone o konkretne przykłady sytuacyjne".
Joanna
Saint-Gobain
"Fachowa wiedza, doskonała atmosfera, możliwość wymiany doświadczeń."
Aleksandra
"Szkolenie rzeczowe, merytoryczne, z pewnością przydatne dla każdej asystentki."
Elżbieta
Capita
"Przyjemna i profesjonalna technika prowadzenia szkolenia, praktyczne zagadnienia."
Joanna
"Szkolenie jest prowadzone na wysokim poziomie."
Anna
Starostwo Powiatowe Nowy Dwór Mazowiecki
Szkolenie godne polecenia.
Monika
Muzułmański Związek Religijny RP
Bardzo przydatne szkolenie. Wiele informacji do wykorzystania w praktyce. Ciekawe i przydatne rozwiązania.
Ewelina
Muzułmański Związek Religijny RP
Szkolenie o dużym zakresie wiedzy pracy z Dyrektorem/Prezesem. Materiały pomocnicze, dobra organizacja, jasny przekaz informacji.
Martyna
Szkolenie konkretne, pomocne w codziennej pracy asystentki personalnej. Bardzo dobrze przygotowane merytorycznie wraz z przykładami z codziennego życia.
Martyna
Szkolenie rzeczowe, jasne komunikaty od prowadzącego, "nieprzeładowany" program szkolenia, ogromna wiedza trenera.
Magdalena
Terrano
Szczerze polecam szkolenie "Asystentka Personalna". Pani Agnieszka zrobi z każdej dziewczyny Profesjonalną Asystentkę Prezesa.
Magdalena
Idealne szkolenie dla asystentek personalnych. Mnóstwo przydatnych informacji.
Marta
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia.
Urszula
10/10
Emilia
POT
Świetnie przygotowane szkolenie, dobra, kompetentna i doświadczona prowadząca. Wyniosłam z niego dużo istotnych informacji, pomogło mi uporządkować dotychczasową wiedzę.
Elżbieta
Szkolenie było bardzo pomocne w organizacji pracy Dyrektora w naszej firmie.
Katarzyna
Bardzo dobre szkolenie.
Natalia
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
Polecam. Praktyka i teoria bardzo przydatne w pracy. Możliwość zweryfikowania dotychczasowej wiedzy i doświadczenia.
Laura
Nordfinance
Informacje od Pani Agnieszki zostały przekazane w sposób rzeczowy, konkretny oraz interesujący :-)
Joanna
OSiR Warszawa
Cały program szkoleniowy wniesie dużo do mojego podejścia do pracy i wykonywanych obowiązków.
Wioletta
Rejs
Praktyczne podejście trenera /poparte konkretnymi przykładami/.
Justyna
świetnie przeprowadzone szkolenie, bardzo duża dawka przydatnych informacji.
Martyna
ARM
Bardzo dobre.
Monika
Wysoki poziom merytoryczny.
Z przyjemnością polecę.
Marzena
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, dowiedziałam się konkretnych rzeczy, poznałam narzędzia, które przydadzą się w pracy asystentki.
Anna
Profesjonalne.
Joanna
Mnóstwo przydatnych informacji, miła atmosfera. Poczucie zdobycia nowych narzędzi do pracy.
Dorota
Muzeum Niepodległości
Szkolenie profesjonalne, atmosfera merytoryczna, wiele ciekawych przykładów z "życia asystentki"
Rewelacyjna atmosfera, bardzo przydatne treści przekazane w bardzo jasny sposób.
Monika Gorzewska
Polecam uczestnikom, którzy chcą lepiej działać we współpracy z Szefem i dobrze poukładać swoje relacje w pracy.
Świetna organizacja oraz zawartość merytoryczna.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Terminy

Kwiecień 2025, online
Szkolenie ON-LINE
Termin pewny
15.04.2025 do 17.04.2025
CZERWIEC 2025, Warszawa
12.06.2025 do 13.06.2025

Szkolenie ON-LINE

Koszt szkolenia on-line

1690+23%VAT

Czas trwania

I, II, III dzień godz. 9.00-13.00

Koszt szkolenia on-line obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
indywidualne konsultacje on-line (60 min.) do wykorzystania w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

SZKOLENIE STACJONARNE

Czas trwania

I dzień godz. 10.00-17.00, II dzień godz. 9.00-16.00

Miejsce

Warszawa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

2100PLN+23%VAT,-PLN

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.