Profesjonalna recepcja

Profesjonalna recepcja

Dla kogo?

W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które dopiero rozpoczynają pracę w recepcji jak również osoby posiadające już pewne doświadczenie zawodowe.

Cele szkolenia

  • Zrozumienie pełnionej roli w firmie
  • Zapoznanie się z błędami jakie popełniają w swojej codziennej pracy
  • Zapoznanie się z profesjonalnymi standardami pracy w recepcji
  • Poznanie zasad etykiety biznesowej, co pozwoli uniknąć kłopotliwych sytuacji w firmie
  • Lepsze radzenie sobie w sytuacjach trudnych

Program

1. Rola recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy 

  • reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
  • informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy
  • wspierająca
  • administracyjna

2. Profesjonalna sylwetka pracownika recepcji:

  • główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
  • zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji
  • wygląd w recepcji - dress code

3. Profesjonalne zachowania pracowników recepcji i współpraca w zespole recepcyjnym: 

  • niedozwolone zachowania werbalne i niewerbalne pracownika recepcji
  • dyskrecja – o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz
  • komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie – kiedy stosować jedną a kiedy drugą
  • podstawowe zasady współpracy w zespole recepcyjnym

4. Wizyta gości firmy:

  • czego oczekuje gość od pracownika recepcji
  • zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
  • standardy profesjonalnej obsługi gości
  • podstawowe zasady savoir-vivre e biznesie
  • zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie
  • kolejność obsługi
  • powitanie gości
  • anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu
  • odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
  • serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
  • pożegnanie gościa/gości
  • "gotowce", czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

5. Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych:

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon
  • profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
  • etapy rozmowy telefonicznej
  • filtrowanie rozmów
  • łączenie i zapowiadanie rozmów
  • sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
  • polityka prywatności przez telefon – jakie informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakie nie
  • przerwana rozmowa – kto powinien ponownie się połączyć
  • przydatne formularze i narzędzia
  • typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić
  • "gotowce" - przydatne formuły, zwroty i określenia

 

Szkolenie realizujemy również w formie zamkniętej.

Kontakt: Agnieszka Korach - Dyrektor Projektów Szkoleniowych
e-mail: agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, tel.: 22 4357002

 

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Małgorzata
Cenne doradztwo osoby, która zna specyfikę zawodu i stanowisko, które omawia. Świetny kontakt, świetna prowadząca.
Angelika
Polecam, szczególnie osobom bez doświadczenia.
Hanna
KAEFER
Szkolenie, które rozwiewa wątpliwości na temat "banalnych problemów". Pomaga uporządkować sobie pracę. Sympatyczna atmosfera.
Małgorzata
Podczas szkolenia podobało mi się indywidualne podejście trenera i jego zaangażowanie.
Ewelina
CAN PACK
Szkolenie NAJLEPSZE ze wszystkich, w których uczestniczyłam. Praktyka prowadzącej i przekazanie były bezcenne.
Emilia
Lindab
Miło, sprawnie, rzeczowo, sympatycznie.
Weronika
Podczas szkolenia najbardziej wartościowe było podejście p. Agnieszki - potrafi wytłumaczyć każde zagadnienie, nawet te którego nie ma w programie.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

690,-PLN
/Podana kwota jest kwotą netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. UWAGA: szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT/.

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Agenda szkolenia

Terminy

GRUDZIEŃ 2017, Warszawa TERMIN PEWNY
15.12.2017
LUTY 2018, Warszawa
22.02.2018
KWIECIEŃ 2018, Warszawa
24.04.2018
CZERWIEC 2018, Warszawa
19.06.2018
WRZESIEŃ 2018, Warszawa
20.09.2018
PAŹDZIERNIK 2018, Warszawa
25.10.2018
GRUDZIEŃ 2018, Warszawa
06.12.2018

Czas trwania

I dzień
godz. 10.00-17.00

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.