Profesjonalny Office Manager - Zarządzanie Biurem

Profesjonalny Office Manager - Zarządzanie Biurem

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla office managerów, kierowników administracyjnych, specjalistów ds. administracji oraz asystentek zarządzających biurem.

Cel szkolenia

Na szkoleniu omówione zostaną różne obszary zarządzania biurem. Przedstawione będą najnowsze metody, narzędzia, oraz dostępne rozwiązania, optymalizujące pracę biura oraz pozwalające zaoszczędzić czas i obniżyć koszty. Szkolenie prezentuje liczne przykłady rozwiązań wdrożonych w różnych przedsiębiorstwach, a także analizy case study. Spotkanie daje uczestnikom możliwość poznania rozwiązań z innych firm, a także efekt wymiany doświadczeń.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • jak skutecznie zarządzać procesami administracyjnymi w biurze
  • jak koordynować pracę podległego zespołu
  • jak zarządzać i organizować podróże służbowe dla pracowników
  • jak zarządzać siecią telefonów stacjonarnych i komórkowych
  • jak zarządzać flotą samochodową
  • jak zarządzać zaopatrzeniem biura
  • jak budżetować i zarządzać kosztami
  • jak optymalizować koszty przesyłek pocztowych i kurierskich
  • jak zorganizować nowoczesne biuro

Program szkolenia

Rola Office Managera

  • Wpływ Office Managera na zmiany w biurze
  • Metody zwiększające skuteczność pracy Office Managera
  • Wielozadaniowość a optymalizacja pracy Office Managera
  • Tajemnica sukcesu w pracy Office Managera

Organizacja podróży służbowych (bilety lotnicze, kolejowe, hotele, taxi)

  • Modele i metody sprawnej organizacji podróży służbowych
  • Nowoczesne narzędzia optymalizujące podróże służbowe
  • Procedury i narzędzia ograniczające koszty podróży służbowych
  • Redukcja kosztów przewozów taxi w firmie

Zarządzanie siecią telefonów stacjonarnych

  • Narzędzia optymalizujące funkcjonowanie sieci telefonów stacjonarnych
  • Nowoczesne rozwiązania usprawniające komunikację w firmie
  • Metody znacznej redukcji kosztów telefonów stacjonarnych w firmie

Zarządzanie siecią telefonów komórkowych

  • Narzędzia optymalizujące zarządzanie siecią telefonów komórkowych
  • Metody sprawnego rozliczania kosztów połączeń komórkowych
  • Zarządzanie kosztami telefonów komórkowych

Zarządzanie flotą samochodową

  • Elementy organizacji floty samochodowej w firmie
  • Polityka flotowa, regulamin, procedury użytkowania samochodów służbowych
  • Leasing a wynajem długoterminowy – porównanie i omówienie istotnych kwestii

Zaopatrzenie biura (papier xero, art. biurowe i spożywcze, kawa, woda)

  • Modele organizacji zamawiania artykułów biurowych
  • Zarządzanie kosztami zaopatrzenia

Przesyłki kurierskie (lokalne, krajowe, zagraniczne)

  • Narzędzia optymalizujące zamawianie przesyłek kurierskich
  • Zarządzanie kosztami przesyłek kurierskich

Budżetowanie i zarządzanie kosztami

Zarządzanie Recepcją

  • Wizerunek Recepcji
  • Zasady zachowania na Recepcji
  • Utrzymanie porządku na Recepcji
  • Manual dla recepcji – co powinien zawierać
  • Zarządzanie zespołem recepcyjnym

Nowoczesne biuro

  • Kuchnia – jak utrzymać ład i porządek – przykłady rozwiązań
  • Pokój xero – jak utrzymać ład i porządek – przykłady rozwiązań
  • Nowoczesna powierzchnia biurowa – przykłady rozwiązań
  • Activity Based Workplace – analiza case study

 

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Katarzyna
Schenck Process Polska
Szkolenie prowadzone w sposób bardzo profesjonalny w oparciu o konkretne przykłady, a nie na bazie samej teorii. Ważna była wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.
Martyna
Mocne merytorycznie szkolenie dzięki doświadczeniu Prowadzącej. Duży plus za wymianę informacji i wsparcie.
Magda
Opus Capita
Szkolenie dało mi przede wszystkim dużą energię i inspirację do działania. Niesamowite doświadczenie, wymiana opinii pomiędzy uczestnikami. Niesamowicie motywujące szkolenie.
Natalia
KRM Poland
Szkolenie świetnie przeprowadzone szczególnie ze względu praktycznego spojrzenia na problemy organizacji.
Marta
Szkolenie przydatne, podsuwające nowe pomysły i rozwiązania, jak również zachęcające do działania
Angelika
Ogólnie oceniam szkolenie jako interesujące, z pomysłem, nowatorskie
Anna
Serdecznie dziękuję za szkolenie. Otworzyło mi ono oczy na wiele biurowych spraw, o których nie miałam pojęcia. Od dwóch dni chodzę z materiałami szkoleniowymi i dopisuję do nich uwagi, informacje do sprawdzenia, pomysły. Dużo pracy przede mną. Ekscytującej pracy. Gosia podsunęła mi rozwiązania spraw, z którymi nie mogłam sobie poradzić: wieczny bałagan w kuchni, luz na recepcji czy brak kontroli nad telefonami komórkowymi. No i pewnie pokocham Excela - jak widać można za jego pomocą sprawnie zarządzać kosztami.
Joanna
Balmain
Zarówno tematyka jak i sposób, w jaki szkolenie było przeprowadzone, w 100% spełniło moje oczekiwania.
Monika
Bardzo dobre, profesjonalne, adekwatne do tematu szkolenie.
Sylwia
Szkolenie przeprowadzone w sposób jasny i zrozumiały, zostały poruszone i omówione najważniejsze treści na zasadzie warsztatów i wymiany doświadczeń.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

1250,-PLN
/Podana kwota jest kwotą netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. UWAGA: szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT/.

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Agenda szkolenia

Terminy

WRZESIEŃ 2018, Warszawa.
Termin pewny
27.09.2018 do 28.09.2018
LISTOPAD 2018
22.11.2018 do 23.11.2018

Czas trwania

I dzień godz. 10.00-17.00
II dzień godz. 9.00-16.00

Miejsce

Warszawa

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.