fbpx Szkolenie Profesjonalny sekretariat w urzędzie

Profesjonalny sekretariat w urzędzie. Skuteczne zarządzanie relacjami w sekretariacie administracji publicznej: Klienci, Goście, Współpracownicy

Profesjonalny sekretariat w urzędzie. Skuteczne zarządzanie relacjami w sekretariacie administracji publicznej: Klienci, Goście, Współpracownicy

Szkolenie skierowane jest do pracowników sekretriatów urzędów i instytucji.

Podczas szkolenia Uczestniczki/Uczestnicy dowiedzą się:

  • jak budować pozytywne pierwsze wrażenie wśród gości i klientów urzędu/instytucji
  • jakie zasady savoir-vivre obowiązują w sekretariacie urzędu, instytucji
  • jak profesjonalnie przyjmować gości w urzędzie
  • jak prowadzić służbowe rozmowy przez telefon
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach przez telefon
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w relacji z Klientami urzędu
  • jakie techniki asertywne są najskuteczniejsze i jak z nich korzystać w codziennej pracy
  • jak organizować pracę w sekretariacie
  • jak skutecznie współpracować z osobą zarządzającą

 

 

MODUŁY SZKOLENIOWE

 

Profesjonalny wizerunek pracownika sekretariatu urzędu/instytucji

  • rola pracownika w  budowaniu pozytywnego wizerunku firmy/instytucji
  • psychologiczne aspekty budowania profesjonalnego wizerunku i pierwszego wrażenia
  • zasady profesjonalnego wyglądu - dress code, zajęcia z Coachem Biznesowego Stylu

Organizacja pracy i współpraca z przełożonym

  • organizacja pracy własnej
  • podstawowe zasady współpracy z osobą zarządzającą
  • monitorowanie kalendarza przełożonego
  • ustalanie priorytetów

Etykieta służbowa w pracy pracownika sekretariatu

  • główne zasady etykiety w relacjach służbowych /powitanie, podawanie ręki, przepuszczanie w drzwiach, sposób zwracania się do innych itp./
  • reguły etykiety zawodowej w codziennej pracy w sekretariacie – w relacjach z przełożonymi, współpracownikami, klientami, osobami z zewnątrz

Przyjmowanie gości

  • czego oczekuje gość od pracownika sekretariatu
  • kolejność obsługi
  • powitanie gości
  • anonsowanie wizyty osobie zarządzającej
    odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
    serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
    pożegnanie gościa/gości
  • zachowanie pracownika podczas wizyty gości
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • "gotowce", czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

Organizacja spotkań

  • podstawowe zasady umawiania spotkań
  • zaproszenie na spotkanie - jak powinno wyglądać?
  • organizacja spotkania
  • agenda spotkania - co powinna zawierać?
  • spotkanie zakończone i co dalej?

Monitorowanie rozmów telefonicznych

  • telefoniczna etykieta
  • etapy rozmowy
  • powitanie przez telefon
  • anonsowanie i łączenie rozmów
  • pozyskiwanie i udzielanie informacji przez telefon
  • trudne sytuacje przez telefon – jak sobie z nimi radzić
  • przydatne określenia, zwroty

Praca na przykładach Uczestniczek i Uczestników szkolenia - katalog trudnych sytuacji w kontakcie bezpośrednim oraz telefonicznym /klienci, współpracownicy, osoby strategiczne/ i jak sobie z nimi radzić, m.in.

  • agresywny rozmówca
  • zdenerwowany rozmówca
  • rozmówca roszczeniowy
  • rozmówca nalegający naciskający
  • telefoniczny akwizytor
  • „znajomy" osoby zarządzającej

 

 

Szkolenie możemy również przeprowadzić w formie zamkniętej w miejscu i czasie dla Państwa dogodnym.

Więcej informacji na temat szkolenia zamkniętego udzieli Państwu Agnieszka Korach, agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, tel.: 504 243 881

 

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Jolanta
GITD
Bardzo wartościowe szkolenie. Merytoryczna wiedza zebrana w przystępnej formie. Dużo przykładów z praktyki. Polecam dla osób pracujących w sekretariacie i recepcji.
Angelika
Jestem bardzo zadowolona i chętnie polecę udział w szkoleniu innym pracownikom sekretariatu.
Kinga
Szkolenie pomoże mi w skuteczny sposób wykonywać pracę sekretarki.
Anna
ARM
Podczas szkolenia podobało mi się: sposób prowadzenia szkolenia i wymiana doświadczeń.

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Terminy

PAŻDZIERNIK 2024, Warszawa
10.10.2024 do 11.10.2024
Listopad 2024, Warszawa
21.11.2024 do 22.11.2024

Szkolenie ON-LINE

Koszt szkolenia on-line

750,-PLN + 23% VAT /zwolnienie z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych/

Czas trwania

I i II dzień szkolenia: godz. 9.00-12.00

SZKOLENIE STACJONARNE

Czas trwania

I dzień godz. 10.00-16.00
II dzień szkolenie godz. 9.00-15.00

Miejsce

Warszawa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

1490PLN + 23% VAT /zwolnienie z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych/,-PLN

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.