fbpx Szkolenie: Korespondencja w biurze

Korespondencja w biurze - zarządzanie skrzynką e-mail, tworzenie pism, obieg i archiwizacja dokumentacji biurowej

Korespondencja w biurze - zarządzanie skrzynką e-mail, tworzenie pism, obieg i archiwizacja dokumentacji biurowej

NOWY PROGRAM OD STYCZNIA 2020

 

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do osób pracujących w kancelariach, sekretariatach oraz recepcjach jak również kierowników biur, office managerów.

Podczas szkolenia dowiesz się

  • jak opracować instrukcję kancelaryjną, procedurę obiegu dokumentów
  • jak ewidencjonować korespondencję przychodzącą i wychodzącą w formie "papierowej"
  • jak zarządzać korespondencją e-mail
  • jak postępować z dokumentacją biurową "papierową"
  • jak długo należy przechowywać dokumenty
  • jak opisywać segregatory i teczki
  • jak porządkować dokumenty w segregatorach i teczkach
  • jak przygotować dokumenty do przekazania do składnicy akt lub archiwum zakładowego
  • jak przygotować najczęściej występującą dokumentację w sekretariacie
  • jak prawidłowo zapisywać poszczególne elementy pisma
  • jak przygotować notatkę ze spotkania, tzw. "minutkę"

Program

1. Podstawy prawne regulujące postępowanie z dokumentacją.

2. Rodzaje dokumentacji biurowej.

3. Obieg korespondencji w biurze:

  • instrukcja kancelaryjna
  • zasady przyjmowania i otwierania korespondencji
  • zasady dołączania kopert do korespondencji;
  • zasady rejestracji, znakowania i rozdzielania korespondencji
  • systemy kancelaryjne /dziennikowy, bezdziennikowy, mieszany/
  • Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt
  • ewidencja przesyłek kurierskich
  • zasady wysyłania korespondencji
  • elektroniczny obieg dokumentów

4. Zarządzanie korespondencją e-mail:

  • zarządzanie własną skrzynką email - sortowanie i filtrowanie e-maili /MS Outlook/
  • zarządzanie skrzynką osoby zarządzającej

5. Przechowywanie i archiwizacja dokumentów:

  • systemy porządkowania dokumentów bieżących na stanowisku pracy
  • układ dokumentów w segregatorze
  • opisywanie teczek i segregatorów
  • warunki i czas przechowywania dokumentów, kategorie archiwalne
  • procedura przekazywania dokumentów do archiwum zakładowego/składnicy akt

6. Tworzenie korespondencji:

  • rodzaje pism występujących w sekretariacie
  • elementy pisma - zasady, pisowania, miejsce zapisu
  • zasady redagowania najczęściej występujących rodzajów korespondencji /wewnętrznej i zewnętrznej/
  • zasady tworzenia notatek ze spotkań
  • netykieta - zasady tworzenia korespondencji e-mail

Szkolenie możemy również przeprowadzić w formie zamkniętej w miejscu i czasie dla Państwa dogodnym.

Więcej informacji na temat szkolenia zamkniętego udzieli Państwu Agnieszka Korach, agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, 22 4357002.

 

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Katarzyna
CKPŚ
Gorąco polecam! Pani Agnieszka super przekazuje wiedzę praktyczną i teoretyczną. Polecę innym i chetnie sama skorzystam z usług po raz kolejny :-)
Maria
Pani Agnieszka potrafi w jasny i interesujący sposób opowiadać o mało fascynującym temacie archiwizacji.
Anna
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Spójny wykład, tematyka przedstawiona jasno, konkretnie, ciekawie, interesująco.
Ada
"Bardzo praktyczne podejście do tematu obiegu dokumentów, poparte przykładami. Klarowne wyjaśnienia w sposób niezwykle przejrzysty".
Violetta
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego.
Kolejne szkolenie w tej firmie, z którego bardzo jestem zadowolona. Moja wiedza poszerzyła się i zapewne zostanie wykorzystana w praktyce.
Justyna
Remondis
Szkolenie zorganizowane bardzo fajnie pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Bardzo przydatne dla osób, które pracują jako sekretarki lub pracownicy biurowi.
Bożena
MSWiA
Podczas szkolenia podobało mi się sposób prowadzenia, jasność omawianych zagadnień. Bardzo dobra organizacja.
Iwona
Ministerstwo Obrony Narodowej
Polecam gorąco. Osoba prowadząca kompetentna i rzeczowa. Szkolenie przeprowadzone w miłej atmosferze.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Terminy

LIPIEC 2020
Szkolenie ON-LINE
07.07.2020 do 08.07.2020

Szkolenie ON-LINE

Koszt szkolenia on-line

750

Czas trwania

7 lipca 9.00-12.30, 8 lipca 9.00-12.30

Koszt szkolenia on-line obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
materiały poszkoleniowe
zadania wdrożeniowe po szkoleniu
indywidualne konsultacje on-line (60 min.) do wykorzystania w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

SZKOLENIE STACJONARNE

Czas trwania

godz. 10.00-17.00

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

750,-PLN,-PLN

Podatek VAT

/Podana kwota jest kwotą netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. UWAGA: szkolenia finansowane ze środków publicznych nie są objęte podatkiem VAT/.

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.