O portalu

O portalu

Portaldlasekretarek.pl jest pierwszym portalem w Polsce adresowanym do kobiet pracujących w zawodach: recepcjonistka, sekretarka, asystentka, oficce manager. Pomysłodawcą i właścicielem portalu jest firma ARK Consulting, która w ramach projektu "Akademia Asystentek i Sekretarek" od ponad 10 lat wspiera rozwój zawodowy pracowników sekretariatów. Portal nieprzerwanie funkcjonuje od 2008 roku.

Asystentki i sekretarki odgrywają bardzo ważną rolę w procesie zarządzania - wspierają kadrę zarządzającą i zespoły pracowników w realizacji celów strategicznych firmy, zarządzają i decydują o większości spraw związanych z bieżącą administracją biura, filtrują informacje docierające do dyrektorów i prezesów firm /oferty handlowe, zaproszenia itp/.

Szacuje się, że pracę sekretarki/asystentki wykonuje w Polsce ponad 70 tysięcy osób. Zawód ten jest w czołówce zawodów, na które jest i w najbliższych latach będzie największe zapotrzebowanie na rynku pracy. Przedział wiekowy kobiet w tych zawodach waha się w granicach 20-50 lat, z czego największą grupę wiekową stanowią kobiety między 23 a 35 rokiem życia.

Portaldlasekretarek.pl ma na celu integrowanie środowiska pracowników sekretariatów oraz dostarczanie im profesjonalnych informacji i porad dot. ich sfery zawodowej i prywatnej w nastepujących dziedzinach:

Kariera
Przewodnik biurowy
Uroda i zdrowie

Po pracy
   

Nasi współpracownicy redagujący informacje do poszczególnych działów to specjaliści w swoich dziedzinach. Dzięki temu możemy zapewnić naszym użytkownikm wysoki poziom merytoryczny artykułów i porad zamieszczanych na naszym portalu.

Każda Asystentka i Sekretarka z pewnością znajdzie na naszym portalu coś dla siebie.

Na Państwa uwagi, sugestie i pytania dot. portalu czekamy pod nr tel. 0224357002 lub drogą elektroniczną: biuro@portaldlasekretarek.pl.

Chcesz pisać artykuły/porady do naszego portalu? Napisz do nas: biuro@portaldlasekretarek.pl.


Redakcja portalu