fbpx Profesjonalna recepcja w biurze | Pierwszy w Polsce kobiecy portal dla asystentek i sekretarek

Profesjonalna recepcja w biurze

Profesjonalna recepcja w biurze

Dla kogo?

W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które dopiero rozpoczynają pracę w recepcji jak również osoby posiadające już pewne doświadczenie zawodowe.

Czego dowiesz się na szkoleniu

  • jaką rolę pełni recepcja w sprawnym funkcjonowaniu firmy/urzędu/instytucji
  • jak reprezentować firmę/urząd/instytucję w kontaktach z klientami i gośćmi
  • jakie są najlepsze praktyki pracy w recepcji
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w kontakcie osobistym i telefonicznym
  • jak współpracować w zespole recepcyjnym

Program

1. Rola recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy 

  • reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
  • informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy
  • wspierająca
  • administracyjna

2. Profesjonalna sylwetka pracownika recepcji:

  • główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
  • zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji
  • wygląd w recepcji - dress code

3. Profesjonalne zachowania pracowników recepcji i współpraca w zespole recepcyjnym: 

  • niedozwolone zachowania werbalne i niewerbalne pracownika recepcji
  • dyskrecja – o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz
  • komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie – kiedy stosować jedną a kiedy drugą
  • podstawowe zasady współpracy w zespole recepcyjnym

4. Wizyta gości firmy:

  • czego oczekuje gość od pracownika recepcji
  • zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
  • standardy profesjonalnej obsługi gości
  • podstawowe zasady savoir-vivre e biznesie
  • zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie
  • kolejność obsługi
  • powitanie gości
  • anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu
  • odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
  • serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
  • pożegnanie gościa/gości
  • "gotowce", czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

5. Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych:

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon
  • profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
  • etapy rozmowy telefonicznej
  • filtrowanie rozmów
  • łączenie i zapowiadanie rozmów
  • sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
  • polityka prywatności przez telefon – jakie informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakie nie
  • przerwana rozmowa – kto powinien ponownie się połączyć
  • przydatne formularze i narzędzia
  • typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić
  • "gotowce" - przydatne formuły, zwroty i określenia

 

Szkolenie realizujemy również w formie zamkniętej.

Kontakt: Agnieszka Korach - Dyrektor Projektów Szkoleniowych
e-mail: agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl, tel.: 22 4357002

 

Zobacz opinie o szkoleniu

Opinie o szkoleniu

Małgorzata
Cenne doradztwo osoby, która zna specyfikę zawodu i stanowisko, które omawia. Świetny kontakt, świetna prowadząca.
Angelika
Polecam, szczególnie osobom bez doświadczenia.
Hanna
KAEFER
Szkolenie, które rozwiewa wątpliwości na temat "banalnych problemów". Pomaga uporządkować sobie pracę. Sympatyczna atmosfera.
Małgorzata
Podczas szkolenia podobało mi się indywidualne podejście trenera i jego zaangażowanie.
Ewelina
CAN PACK
Szkolenie NAJLEPSZE ze wszystkich, w których uczestniczyłam. Praktyka prowadzącej i przekazanie były bezcenne.
Emilia
Lindab
Miło, sprawnie, rzeczowo, sympatycznie.
Weronika
Podczas szkolenia najbardziej wartościowe było podejście p. Agnieszki - potrafi wytłumaczyć każde zagadnienie, nawet te którego nie ma w programie.
Zuzanna
WTW Services
Ciekawie przeprowadzone, dużo informacji.
Klaudia
Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwania i dało mi poczucie, że jestem gotowa do pracy na recepcji i posiadam wiedzę odnoszącą się do moich obowiązków.
Aneta
Praktyczne szkolenie, gotowe przykłady i rozwiązania do wdrożenia.
Marlena
Szkolenie prowadzone profesjonalnie, w pełni godne polecenia. Doświadczenie prowadzącej niezastąpione. Perfekcyjnie.
Bogusława
Gealan
Wyczerpująco omówione zagadnienia.
Sylwia
FB Serwis
Bardzo efektywne i wyczerpujące temat szkolenie.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Terminy

MAJ 2024, online, godz. 9.00-13.00
Szkolenie ON-LINE
22.05.2024 do 23.05.2024
CZERWIEC 2024, Warszawa, godz. 10.00-17.00
19.06.2024
LIPIEC 2024, godz. 9.00-13.00
Szkolenie ON-LINE
09.07.2024 do 10.07.2024
PAŹDZIERNIK 2024, online, godz. 9.00-13.00
Szkolenie ON-LINE
02.10.2024 do 03.10.2024
LISTOPAD 2024, online, godz. 9.00-13.00
Szkolenie ON-LINE
14.11.2024 do 15.11.2024
GRUDZIEŃ 2024, online, godz. 9.00-13.00
Szkolenie ON-LINE
12.12.2024 do 13.12.2024

Szkolenie ON-LINE

Koszt szkolenia on-line

790,-PLN+23%VAT

Czas trwania

I i II dzień godz. 9.00-13.00

Koszt szkolenia on-line obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
indywidualne konsultacje on-line z trenerem (30min.)

SZKOLENIE STACJONARNE

Czas trwania

1 dzień godz. 10.00-17.00

Miejsce

Warszawa

Koszt uczestnictwa /netto/ 1 osoby:

890,-PLN+23%VAT,-PLN

Koszt szkolenia obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe
obiad
przerwy kawowe

Rezerwacja udziału w szkoleniu

Nie możesz jeszcze przesłać oficjalnego zgłoszenia?

  • Zarezerwuj miejsce na szkoleniu bezkosztowo i bez zobowiązań.
  • Napisz do nas, podaj tytuł szkolenia, ilość miejsc, które chcesz zarezerwować, termin oraz Twoje dane kontaktowe na adres: szkolenia@arkconsulting.com.pl
  • Skontaktujemy się z Tobą na 10 dni przed szkoleniem - jeśli do tej pory nie otrzymamy oficjalnego zgłoszenia - aby potwierdzić Twój udział.