Biurowy "dress code"

Kardigan

To jeden z najbardziej klasycznych elementów damskiej mody. Sweterek z szerokim ściągaczem na dole, najczęściej zapinany na guziki, zatrzaski lub suwak, noszony do bluzek, koszul, uzyskuje jeszcze lepszy efekt w zestawie z tzw. bliźniakiem, czyli bluzką z tego samego rodzaju dzianiny o...czytaj więcej »

Casual Friday – kontrolowany luz

  Wybór ubrania do pracy jest ważny. Swoim wyglądem reprezentujemy nie tylko siebie, ale i firmę, w której pracujemy. Panowie zwykle sięgają po garnitur, czystą koszulę i pasujący do niej krawat. Panie po garsonkę, koszulę lub topik. Szybko i zgodnie z zasadami dress code. Gdy przychodzi...czytaj więcej »

Buty w biurze

W niektórych firmach obowiązują wewnętrzne zasady, ale skupię się na tych, gdzie można samemu je tworzyć. Niezależnie od charakteru naszej pracy, buty typu „japonki” są źle widziane. Buty z okrytymi palcami, owszem ale warunki pielęgnacji  muszą być spełnione. Najbardziej kompromisowym...czytaj więcej »

Co dodatki i akcesoria mówią o tobie innym?

Dodatki do ubioru w określonych barwach nie tylko zdobią, ale także wpływają na to, jak jesteśmy odbierani przez otoczenie. Dobrane z rozmysłem mogą także spełniać praktyczne funkcje. Psychologowie od dawna zwracają uwagę, że barwy i kształty oddziałują na emocje, a to one w dużej mierze...czytaj więcej »

Idealna szafa

  Przede wszystkim podziel …oczywiście posiadane komplety. I tak oddziel w szafie marynarki od spódnic i spodni, kardigany od bliźniaczych bluzeczek, paski od sukienek spodni i spódnic. Po kolei zaczynając od lewej powieś: spódnice, spodnie, sukienki, marynarki, a następnie: sweterki,...czytaj więcej »

W roli głównej: spódnica!

W piątek, 30 października, obowiązkowo zakładamy spódnice. Dlaczego? Tego dnia obchodzimy Światowy Dzień Spódnicy. To dobra okazja, by dowiedzieć się, które modele były na topie 100 lat temu, a które są modne w tym sezonie. Prześledźmy trendy! Początkowo spódnice nosili mężczyźni. Były one...czytaj więcej »

Jaki jest Twój typ urody?

Zapewne każda z was zdążyła już zauważyć, że w niektórych kolorach wygląda bardzo korzystnie, w innych natomiast sprawia wrażenie bladej i zmęczonej. Cudownie jeżeli potrafimy same określić właściwe dla nas kolory. Aby jednak mieć pewność, że wybór nie będzie kwestią przypadku lecz...czytaj więcej »

Profesjonalny wygląd pracownika sekretariatu

Sekretariat/recepcja to ważne miejsce w budowaniu „pierwszego wrażenia” wśród gości firmy. Każdego, kto odwiedza firmę, wita recepcjonistka lub sekretarka, a więc wygląd pracowników sekretariatów to jeden z ważniejszych aspektów kreowania wizerunku firmy. O tym, kim jest profesjonalna...czytaj więcej »

Koszula w biurze

  Obowiązkowym elementem stroju każdej asystentki jest klasyczna koszula. Jak dbać o tę część naszej garderoby, aby długo nam służyła i abyśmy wyglądały w niej zawsze profesjonalnie?    Jak prać? Koszulę należy nosić nie dłużej niż jeden dzień. Zawsze przed upraniem koszuli należy sprawdzić...czytaj więcej »

Biżuteria w biurze

Kobieta w dzisiejszych czasach ma nieograniczone możliwości jeżeli chodzi o wybór biżuterii. To co może nam ten wybór ograniczać to jedynie cena. Wiele sklepów, centrów handlowych, ulicznych stoisk atakuje nas różnorodnością kobiecych ozdób: małe i duże formy, wykonane z przeróżnych...czytaj więcej »

Strony

Subskrybuj Biurowy "dress code"