fbpx Spotkania biznesowe | Pierwszy w Polsce kobiecy portal dla asystentek i sekretarek

Spotkania biznesowe

Potrzeby i prawa Klientów

W dobrych relacjach z klientem liczy się przede wszystkim pozytywne nastawienie do niego. Nie uda się go dobrze postrzegać, jeżeli będziemy mieć poczucie, że stanowi on przeszkodę w wykonywaniu naszej pracy. Starajmy się więc potraktować klienta jako integralną część codziennych obowiązków...czytaj więcej »

4 powody, dla których warto korzystać z profesjonalnych sal konferencyjnych na godziny

spotkanie biznesowe
Potrzeby na rynku pracy ulegają dynamicznym zmianom. Coraz więcej firm decyduje się na zdalny model pracy, który pozwala na redukcję kosztów i przyciągnięcie najbardziej pożądanej kadry. Jednak to, że nie posiadasz fizycznego biura, nie musi oznaczać, że nie możesz zorganizować...czytaj więcej »

Jak sobie radzić z trudnym klientem?

Sekretariat jest miejscem, gdzie każdego dnia pojawiają się dziesiątki ludzi chcących załatwić swoje sprawy i zaspokoić zawodowe potrzeby. Reprezentują oni różne typy osobowości oraz sposoby zachowań. Jak z nimi postępować?  Klient oskarżający porusza się energicznie, nadmiernie gestykuluje...czytaj więcej »

Jak radzić sobie w wystąpieniach publicznych?

Okazja do przemówień w większym gronie współpracowników, gości lub klientów w zawodzie asystentki może zdarzać się dosyć często. Jako prawej ręce szefa mogą być ci powierzone obowiązki nadzorowania prawidłowego przebiegu lub poprowadzenia zebrania czy konferencji. Wtedy zajmiesz się...czytaj więcej »

Złote zasady małej czarnej

Espresso może być ucztą dla podniebienia, pod warunkiem, że przyrządzimy je zgodnie ze sztuką. Na co zatem należy zwracać uwagę?Eksperci z firmy Segafredo Zanetti opracowali zasadę „5M”, która mówi o tym, jak przygotować prawdziwe włoskie espresso. Jedna z nich wiąże się z osobą,...czytaj więcej »

Restauracja - miejsce dla biznesu

Spotkania biznesowe nie zawsze muszą odbywać się w siedzibach firmy, w salkach konferencyjnych lub gabinetach prezesów. Idealnym miejscem na prowadzenie negocjacji może być zaciszna, posiadająca przyjazny klimat, a jednocześnie zapewniająca dyskrecję i komfort restauracja, w której wszyscy...czytaj więcej »

Jak zorganizować zebranie pracowników?

Zebrania to nieodłączny element każdej firmy i instytucji. Zebrania można podzielić ze względu na ilość osób w nich uczestniczących /małe do 10 osób i duże/ i czas ich trwania /krótkie-do godziny, lub dłuższe-nawet całodniowe/. Zazwyczaj to asystentka czy sekretarka zajmuje się ich...czytaj więcej »

3 proste kroki jak przyspieszyć tworzenie prezentacji PowerPoint

Prowadząc szkolenia z tworzenia skutecznych slajdów jednym z najczęstszych oczekiwań jest przyspieszenie pracy z PowerPoint. Gdy pytam ludzi na szkoleniach, co jest ich największym wyzwaniem przy pracy z prezentacjami, to najczęstszą odpowiedzią jest „jak przyspieszyć pracę z PowerPoint”....czytaj więcej »

Pierwsze kroki w świecie wydarzeń firmowych

Spotkania i imprezy firmowe to temat, z którym spotykają się różne działy w firmie. Niektóre organizuje marketing, inne np. kadry, a jeszcze inne trafiają w ręce asystentek czy sekretarek. Jak ten temat „ugryźć” nie mając doświadczenia i pomysłu? Sposobów na to jest mnóstwo, ponieważ zakres...czytaj więcej »

Dlaczego warto opierać konkursy sprzedażowe w firmach na nagrodach opartych o wyjazdy incentive

wyjazdy firmowe
Zacznijmy od definicji słowa “incentive”, które kojarzy się w Polsce w z wyjazdami firmowymi, a nie do końca dotyczy tylko wyjazdów. Definicja słownikowa mówi nam, że angielskie “incentive”: oznacza zachętę, bodziec, podnietę. Jak wiele słów, wywodzi się z łaciny, od słowa “incentivum”,...czytaj więcej »

Strony

Subskrybuj Spotkania biznesowe