fbpx Organizacja i zarządzanie biurem | Pierwszy w Polsce kobiecy portal dla asystentek i sekretarek

Organizacja i zarządzanie biurem

"Zarządzanie nieruchomościami dla działów administracji" Szkolenie dla Ciebie!

Firma, w której pracujesz nie działa w branży związanej z nieruchomościami, w związku z czym ta tematyka zupełnie Cię nie dotyczy. Czy na pewno tak jest? Przecież odpowiadasz na co dzień za szereg spraw związanych z: biurem, w którym mieści się siedziba Twojej firmy, siecią biur sprzedaży/...czytaj więcej »

Lojalność a zakaz konkurencji

Lojalny pracownik to taki, który postępuje uczciwie i rzetelnie w relacjach z innymi /szefem, współpracownikami, klientami/, przestrzega przepisów prawa i kodeksu etycznego wykonywanego przez siebie zawodu. Lojalność na stanowisku asystentki i sekretarki jest wpisana w ten zawód i...czytaj więcej »

Skup się na realizacji celów biznesowych, a całą resztę zostaw swojej Asystentce.

Jeśli należysz do kadry zarządzającej i wspiera Cię w osiąganiu celów biznesowych Asystentka - sprawdź Waszą efektywność. Odpowiedz na poniższe pytania: Czy zdarza Ci się uczestniczyć w spotkaniach, które są nieproduktywne, przeciągają się w czasie? Czy masz w swoim zespole pracowników...czytaj więcej »

Arkusze kalkulacyjne

Powszechność komputerowych arkuszy kalkulacyjnych stała się tak ogromna, że trudno wyobrazić sobie jakiekolwiek biuro, które mogłoby się bez nich obyć. W październiku 1979 roku, a więc dokładnie 30 lat temu, rozpoczęto rozpowszechnianie arkuszy kalkulacyjnych. Trzydzieści lat to dużo i mało...czytaj więcej »

Cel jest jak KOMAR

Warto mieć cele i do nich dążyć. Cele są kwintesencją szczęśliwego życia – przede wszystkim przynoszą pewność siebie, poczucie własnej wartości i osobistej dumy. Mózg i układ nerwowy człowieka to mechanizm automatycznego dążenia do celów. Każdy dysponuje wyposażeniem niezbędnym do...czytaj więcej »

Jak zadbać o bezpieczeństwo danych

Najcenniejszą zawartością komputera są przechowywane informacje. Coraz więcej firm przy opracowywaniu procedur na wypadek zdarzeń losowych i kataklizmów bierze to pod uwagę, kładąc ogromny nacisk na zachowanie danych. Na bezpieczeństwo firmowych informacji składają się trzy ważne kwestie:...czytaj więcej »

Biuro: korzystniej własne czy wynajęte?

Pytanie „kupić czy wynająć biuro” dotyczy nie tylko kwestii finansowych. Co najmniej równie istotna jest strategia rozwoju firmy i jej model biznesowy. Na rynku nieruchomości biurowych tylko ok. 10% ofert to powierzchnia na sprzedaż. Analizujemy komu, kiedy i gdzie opłaca się kupić biuro, a...czytaj więcej »

ABC bezpieczeństwa Twojego komputera

  Nad bezpiecznym korzystaniem pracowników z komputerów czuwają informatycy, ale podstawowe wiadomości o bezpiecznej obsłudze komputera powinien posiadać jego każdy użytkownik (bezpiecznej dla sprzętu i danych, BHP to oddzielna sprawa).   Zasady ogólne: Komputer, jak każde urządzenie...czytaj więcej »

Zrobić z Warszawy drugie Chicago, czyli Cezary Jarząbek, założyciel Golub GetHouse na łamach 22. edycji „Biurowców w Polsce”

  Podczas 10. edycji konferencji „Biurowce w Polsce” swoją premierę miało najnowsze wydanie albumu „Biurowce w Polsce” – największego i najbardziej rzetelnego źródła informacji o powierzchniach biurowych do wynajęcia w całej Polsce.  Oprócz kompleksowych prezentacji i tabelarycznych...czytaj więcej »

Elektroniczny organizer

Wiele osób do lepszego planowania spraw postanawia używać komputerów, telefonów, palmtopów i innych elektronicznych urządzeń. Programy mające nam pomóc w gospodarowaniu czasem przeszły zmiany w swojej historii. Od początkowego naśladownictwa widoku papierowych kalendarzy (jak słynny Lotus...czytaj więcej »

Strony

Subskrybuj Organizacja i zarządzanie biurem