fbpx Organizacja i zarządzanie biurem | Pierwszy w Polsce kobiecy portal dla asystentek i sekretarek

Organizacja i zarządzanie biurem

21 TOP aplikacji biurowych. Pobierz bezpłatny e-book.

Aplikacje biurowe dla Asystentek
Zebrałam w jednym miejscu aplikacje biurowe, które pomogą Ci zwiększyć swoją produktywność w pracy. Jeśli organizujesz pracę sobie i innym, ten e-book jest dla Ciebie. Przygotowałam go z myślą o wszystkich Administracyjnych Profesjonalistkach!   Pobierz plik     czytaj więcej »

Outlook – dyrektor do spraw komunikacji

W jakim miejscu koncentruje się najwięcej wątków działania firmy czy instytucji? Gdzie mieści się sztab, dyspozytornia, centrala? Wyobraźnia podsuwa obrazy pomieszczeń, zapracowanych osób, podczas gdy w dzisiejszym biznesie można tak nazwać po prostu biurko, komputer i uruchomiony na nim...czytaj więcej »

Windykacja w sekretariacie, czyli dzwonię do pana/pani w następującej sprawie...

Zanim przeczytasz poniższy artykuł, zastanów się: Z czym kojarzy ci się windykacja? Jakie widzisz możliwości wprowadzenia zmian w dotychczasowym sposobie kontaktu z klientem opóźniającym płatności? Nie taki diabeł straszny, jak go malują... Od momentu rozpoczęcia mojej przygody z windykacją...czytaj więcej »

Jak usprawnić administrację w polskich firmach?

Zamiast godzinnych spotkań całego zespołu – 5 minutowe briefingi tylko dla osób uczestniczących w projekcie. To przykład standaryzacji czynności administracyjnych w duchu lean management. Przynosi wymierne efekty – w sektorze finansowym to nawet 26% wzrostu wydajności pracowników. Czy...czytaj więcej »

Uwolnieni od kabli?

Według najnowszego badania Gartnera, komputery stacjonarne nadal dominują w środowisku biurowym – korzysta z nich ponad 50 proc. specjalistów. Niewiele ponad 1/3 wykonuje swoje obowiązki za pomocą laptopów. Analiza pokazuje też, że znaczna część urządzeń mobilnych, z których korzystają...czytaj więcej »

Pracuj efektywniej

Każdy z nas chciałaby pracować lepiej, efektywniej i wydajniej. W osiągnięciu tego celu pomoże nam kilka prostych zasad PEP (Personal Efficiency Program) - Programu Osobistej Efektywności. Stosując się do jego zaleceń możemy zaoszczędzić nawet sześć tygodni w roku. Zrób porządek na biurku...czytaj więcej »

Gdzie i kiedy warto myśleć o outsourcingu?

Rozwój sieci internetowej i komputerów osobistych umożliwił zintegrowanie systemów informatycznych przedsiębiorstw z podmiotami zewnętrznymi. Przyczyniło się to do głębokiej ewaluacji outsourcingu, trendu, który wyraźnie zdominował szereg branż, przede wszystkim bankową, telekomunikacyjną...czytaj więcej »

Matryca Eisenhowera

Przykładem metody wyznaczania priorytetów jest matryca Eisenhowera. Opiera się ona na dwóch paradygmatach: ważności i pilności.   Ważność – ma związek z naszą misją i najważniejszymi celami. Jeśli coś wpływa znacząco na osiągnięcie istotnych dla nas celów, to znaczy, że jest ważne. Pilność...czytaj więcej »

Znalezienie idealnego biura nigdy nie było prostsze

Biurowce
Album „Biurowce w Polsce” to narzędzie, dzięki któremu ograniczysz czas niezbędny do znalezienia nowej powierzchni biurowej z długich tygodni do kilku godzin „BwP” to najbardziej kompletne i rzetelne wydawnictwo o nowoczesnych powierzchniach biurowych do wynajęcia w całej Polsce. Obszerne...czytaj więcej »

A może by tak zmienić biuro…? - Album „Biurowce w Polsce 2017” – edycja wiosenna

Polski rynek biurowy rozrasta się w zawrotnym tempie - rok 2016 przeszedł do historii jako okres skokowego wręcz wzrostu podaży nowych powierzchni. Pierwszy kwartał 2017 roku okazał się równie imponujący. Nie ma wątpliwości, że sytuacja ta stawia w uprzywilejowanej sytuacji firmy...czytaj więcej »

Strony

Subskrybuj Organizacja i zarządzanie biurem