fbpx Organizacja i zarządzanie biurem | Pierwszy w Polsce kobiecy portal dla asystentek i sekretarek

Organizacja i zarządzanie biurem

Jak zadbać o bezpieczeństwo danych

Najcenniejszą zawartością komputera są przechowywane informacje. Coraz więcej firm przy opracowywaniu procedur na wypadek zdarzeń losowych i kataklizmów bierze to pod uwagę, kładąc ogromny nacisk na zachowanie danych. Na bezpieczeństwo firmowych informacji składają się trzy ważne kwestie:...czytaj więcej »

Uwolnieni od kabli?

Według najnowszego badania Gartnera, komputery stacjonarne nadal dominują w środowisku biurowym – korzysta z nich ponad 50 proc. specjalistów. Niewiele ponad 1/3 wykonuje swoje obowiązki za pomocą laptopów. Analiza pokazuje też, że znaczna część urządzeń mobilnych, z których korzystają...czytaj więcej »

Cel jest jak KOMAR

Warto mieć cele i do nich dążyć. Cele są kwintesencją szczęśliwego życia – przede wszystkim przynoszą pewność siebie, poczucie własnej wartości i osobistej dumy. Mózg i układ nerwowy człowieka to mechanizm automatycznego dążenia do celów. Każdy dysponuje wyposażeniem niezbędnym do...czytaj więcej »

Pracuj efektywniej

Każdy z nas chciałaby pracować lepiej, efektywniej i wydajniej. W osiągnięciu tego celu pomoże nam kilka prostych zasad PEP (Personal Efficiency Program) - Programu Osobistej Efektywności. Stosując się do jego zaleceń możemy zaoszczędzić nawet sześć tygodni w roku. Zrób porządek na biurku...czytaj więcej »

Dostęp kontrolowany

Jeden klucz do wszystkich zamków i pełen nadzór nad dostępem do pomieszczeń, szafek i sejfów. To zalety elektronicznych systemów kontroli dostępu. Gdzie je stosować i jak wykorzystywać ich funkcjonalności? Siedziby firm, hotele, szpitale i budynki użyteczności publicznej, to obiekty...czytaj więcej »

A może by tak zmienić biuro…? - Album „Biurowce w Polsce 2017” – edycja wiosenna

Polski rynek biurowy rozrasta się w zawrotnym tempie - rok 2016 przeszedł do historii jako okres skokowego wręcz wzrostu podaży nowych powierzchni. Pierwszy kwartał 2017 roku okazał się równie imponujący. Nie ma wątpliwości, że sytuacja ta stawia w uprzywilejowanej sytuacji firmy...czytaj więcej »

Co się powinno znaleźć w apteczce firmowej?

Podstawowe wyposażenie apteczki: rękawice lateksowe /2 sztuki/ maska do sztucznego oddychania /1 sztuka/ kompresy 9x9 /2 opakowania/ kompresy 5x5 /2 opakowania/ opaska z dzianiny szerokość 10 cm /6 sztuk/ opaska elastyczna szerokość 10cm 2 sztuki/ gaza jałowa 0,5x1m /2 sztuki/ gaza jałowa...czytaj więcej »

Oprogramowanie komputera w biurowej codzienności

Spróbujmy zastanowić się nad programami, które umożliwią, ułatwią lub pomogą w prowadzeniu biura czy sekretariatu. Oto mały przegląd programów – tych, które można znaleźć na dysku firmowego komputera, tych kuszących reklamami w prasie i Internecie, obiecujących rozwiązanie wszelkich...czytaj więcej »

Zmiany w ochronie danych osobowych

Od 1 stycznia 2015 roku obowiązują nowe przepisy związane z ochroną danych osobowych. Zmiany wynikają z wejścia w życie ustawy z 7 listopada 2014 r. o ułatwieniu wykonywania działalności gospodarczej. Co to oznacza w praktyce? Zakres nowelizacji Wejście w życie ustawy z 7 listopada 2014 r....czytaj więcej »

Biuro multikulti, czyli spotkanie pokoleń i różnych kultur pracy

X, Y, Z – różne pokolenia, potrzeby i oczekiwania, ale też odmienna kultura pracy i style zarządzania. Podczas gdy „iksy” powoli odchodzą ze stanowisk menedżerskich, ustępując miejsca millenialsom, najmłodsi pracownicy śmiałym krokiem wkraczają na rynek pracy. Pierwsze „zetki” zawitały do...czytaj więcej »

Strony

Subskrybuj Organizacja i zarządzanie biurem