Wiele osób do lepszego planowania spraw postanawia używać komputerów, telefonów, palmtopów i innych elektronicznych urządzeń. Programy mające nam pomóc w gospodarowaniu czasem przeszły zmiany w swojej historii. Od początkowego naśladownictwa widoku papierowych kalendarzy (jak słynny Lotus...czytaj więcej » |
|
Podczas 10. edycji konferencji „Biurowce w Polsce” swoją premierę miało najnowsze wydanie albumu „Biurowce w Polsce” – największego i najbardziej rzetelnego źródła informacji o powierzchniach biurowych do wynajęcia w całej Polsce. Oprócz kompleksowych prezentacji i tabelarycznych...czytaj więcej » |
|
Podstawowe wyposażenie apteczki:
rękawice lateksowe /2 sztuki/
maska do sztucznego oddychania /1 sztuka/
kompresy 9x9 /2 opakowania/
kompresy 5x5 /2 opakowania/
opaska z dzianiny szerokość 10 cm /6 sztuk/
opaska elastyczna szerokość 10cm 2 sztuki/
gaza jałowa 0,5x1m /2 sztuki/
gaza jałowa...czytaj więcej » |
|
Jeden klucz do wszystkich zamków i pełen nadzór nad dostępem do pomieszczeń, szafek i sejfów. To zalety elektronicznych systemów kontroli dostępu. Gdzie je stosować i jak wykorzystywać ich funkcjonalności?
Siedziby firm, hotele, szpitale i budynki użyteczności publicznej, to obiekty...czytaj więcej » |
|
W psychologii selekcja informacji jest jednym z etapów procesu spostrzegania, który polega na tworzeniu własnego obrazu otaczającego świata. Człowiek zazwyczaj jest bombardowany ogromną ilością bodźców jednocześnie i musi podjąć szereg decyzji związanych z ich odbieraniem oraz...czytaj więcej » |
|
W kwietniu, miesiącu zdrowia World Health Organization, bardziej niż kiedykolwiek, zwraca się uwagę opinii publicznej na kwestie BHP. Warto wykorzystać ten moment, by zastanowić się, jakie zagrożenia i schorzenia mogą grozić jednej z największych grup zawodowych – pracownikom biurowym....czytaj więcej » |
|
Gdy zawodzą komputery i inne otaczające nas urządzenia, odczuwamy to boleśnie – tym bardziej, im więcej żmudnej roboty „odwalają” za nas na co dzień. Niestety, niemożliwe jest zupełne wyeliminowanie tych usterek. Ale skoro są nieuniknione, pozostaje nam dopilnować, aby proces naprawy,...czytaj więcej » |
|
Odpowiedź na to pytanie może być tylko jedna – wynajmować! Zwłaszcza, jeśli siedziba waszej firmy ma się znajdować – albo już się znajduje – w Warszawie. W stolicy w biurach można przebierać jak w ulęgałkach: odsetek pustostanów wynosi tu około 13 proc., co ma przełożenie na około 670...czytaj więcej » |
|
Dlaczego tak trudno nam umówić różne osoby na jedno spotkanie? Dlaczego każdy z nas inaczej zrozumie prośbę „Bądź przed obiadem”? Jak wyjaśnić to, że na jednych wskazówka „Tylko mów szybko, gdyż śpieszę się” podziała mobilizująco, a innych obrazi? Jak to jest, że jednym udaje się być w...czytaj więcej » |
|
Od 1 stycznia 2015 roku obowiązują nowe przepisy związane z ochroną danych osobowych. Zmiany wynikają z wejścia w życie ustawy z 7 listopada 2014 r. o ułatwieniu wykonywania działalności gospodarczej. Co to oznacza w praktyce?
Zakres nowelizacji
Wejście w życie ustawy z 7 listopada 2014 r....czytaj więcej » |
|