fbpx Organizacja i zarządzanie biurem | Pierwszy w Polsce kobiecy portal dla asystentek i sekretarek

Organizacja i zarządzanie biurem

5 elementów, które lepiej sprawdzić przed wyborem firmy hostingowej

Nawet, kiedy szukasz hostingu „tylko” dla prywatnej poczty czy bloga, chcesz dokonać właściwego wyboru. Gdy prowadzisz sklep internetowy albo stronę firmową – waga decyzji o wybranym operatorze staje się jeszcze większa. Dlatego zwracamy uwagę na pięć wyróżników, które mogą radykalnie...czytaj więcej »

Telefon - Twój wróg?

Zapewne większość osób, która miała zamiar połączyć się z odpowiednią osobą w konkretnej sprawie przeszła przez tzw. SS czyli Sito Sekretariatu. Pierwszy kontakt (telefoniczny) wiele mówi o samej firmie.   70 % mojego doświadczenia w kontaktowaniu się z „pierwszą linią oporu” zakończyło się...czytaj więcej »

Wszędobylski Excel

  Wszędobylskość Excela, zwykle występującego jako składnik pakietu MS Office na niemal każdym firmowym komputerze, daje nam gwarancję, że wpisane do niego i przechowywane w plikach dane będą nam długo i dobrze służyły, jednak z definicji jest to program matematyczno-analityczny. Skąd więc...czytaj więcej »

4 powody, dla których warto korzystać z profesjonalnych sal konferencyjnych na godziny

spotkanie biznesowe
Potrzeby na rynku pracy ulegają dynamicznym zmianom. Coraz więcej firm decyduje się na zdalny model pracy, który pozwala na redukcję kosztów i przyciągnięcie najbardziej pożądanej kadry. Jednak to, że nie posiadasz fizycznego biura, nie musi oznaczać, że nie możesz zorganizować...czytaj więcej »

Co grozi pracownikom biurowym?

Obchodzony w kwietniu Miesiąc Zdrowia został ustanowiony z myślą o zwróceniu uwagi opinii publicznej na najbardziej palące kwestie związane ze zdrowiem. Jakie przypadłości są charakterystyczne dla pracowników biurowych? Według danych Centralnego Instytutu Ochrony Pracy, na bóle w obrębie...czytaj więcej »

Rola sekretariatu w zarządzaniu obiegiem informacji w firmie

Recepcja i sekretariat to szczególne miejsca firmy czy instytucji, przez które przechodzi większość informacji i które stanowią o pierwszym wrażeniu, jakie klient wynosi z obcowania z daną organizacją. Dosyć często zawody recepcjonistki, sekretarki lub asystentki są traktowane mało poważnie...czytaj więcej »

Wielki Brat w pracy. Po co twojemu szefowi kamery?

Zastanawiasz się, czy twoi pracownicy nie próżnują w pracy? Obawiasz się, że są wobec ciebie nielojalni? A może chcesz po prostu zwiększyć ich bezpieczeństwo? Rozwiązaniem dla ciebie mogą okazać się urządzenia szpiegowskie. Inwestuje w nie coraz więcej firm, od lokalnych przedsiębiorstw po...czytaj więcej »

Jak bezpiecznie korzystać z komputera w firmie?

Komputer osobisty, wraz z systemem operacyjnym oraz programami, to najbardziej uniwersalne narzędzie pracy biurowej. Najbardziej uniwersalne, ale za sprawą oprogramowania także bardzo wyspecjalizowane. Jak bezpiecznie i efektywnie używać tej wszechstronnej maszyny biurowej? Spróbujmy w...czytaj więcej »

Outlook – dyrektor do spraw komunikacji

W jakim miejscu koncentruje się najwięcej wątków działania firmy czy instytucji? Gdzie mieści się sztab, dyspozytornia, centrala? Wyobraźnia podsuwa obrazy pomieszczeń, zapracowanych osób, podczas gdy w dzisiejszym biznesie można tak nazwać po prostu biurko, komputer i uruchomiony na nim...czytaj więcej »

21 TOP aplikacji biurowych. Pobierz bezpłatny e-book.

Aplikacje biurowe dla Asystentek
Zebrałam w jednym miejscu aplikacje biurowe, które pomogą Ci zwiększyć swoją produktywność w pracy. Jeśli organizujesz pracę sobie i innym, ten e-book jest dla Ciebie. Przygotowałam go z myślą o wszystkich Administracyjnych Profesjonalistkach!   Pobierz plik     czytaj więcej »

Strony

Subskrybuj Organizacja i zarządzanie biurem