fbpx Organizacja i zarządzanie biurem | Pierwszy w Polsce kobiecy portal dla asystentek i sekretarek

Organizacja i zarządzanie biurem

Elektroniczny organizer

Wiele osób do lepszego planowania spraw postanawia używać komputerów, telefonów, palmtopów i innych elektronicznych urządzeń. Programy mające nam pomóc w gospodarowaniu czasem przeszły zmiany w swojej historii. Od początkowego naśladownictwa widoku papierowych kalendarzy (jak słynny Lotus...czytaj więcej »

Zrobić z Warszawy drugie Chicago, czyli Cezary Jarząbek, założyciel Golub GetHouse na łamach 22. edycji „Biurowców w Polsce”

  Podczas 10. edycji konferencji „Biurowce w Polsce” swoją premierę miało najnowsze wydanie albumu „Biurowce w Polsce” – największego i najbardziej rzetelnego źródła informacji o powierzchniach biurowych do wynajęcia w całej Polsce.  Oprócz kompleksowych prezentacji i tabelarycznych...czytaj więcej »

Co się powinno znaleźć w apteczce firmowej?

Podstawowe wyposażenie apteczki: rękawice lateksowe /2 sztuki/ maska do sztucznego oddychania /1 sztuka/ kompresy 9x9 /2 opakowania/ kompresy 5x5 /2 opakowania/ opaska z dzianiny szerokość 10 cm /6 sztuk/ opaska elastyczna szerokość 10cm 2 sztuki/ gaza jałowa 0,5x1m /2 sztuki/ gaza jałowa...czytaj więcej »

Dostęp kontrolowany

Jeden klucz do wszystkich zamków i pełen nadzór nad dostępem do pomieszczeń, szafek i sejfów. To zalety elektronicznych systemów kontroli dostępu. Gdzie je stosować i jak wykorzystywać ich funkcjonalności? Siedziby firm, hotele, szpitale i budynki użyteczności publicznej, to obiekty...czytaj więcej »

Selekcja informacji i ustalanie priorytetów

W psychologii selekcja informacji jest jednym z etapów procesu spostrzegania, który polega na tworzeniu  własnego obrazu otaczającego świata. Człowiek zazwyczaj jest bombardowany ogromną ilością bodźców jednocześnie i musi podjąć szereg decyzji związanych z ich odbieraniem oraz...czytaj więcej »

Niezbyt zdrowa praca w biurze

choroby zawodowe pracowników biurowych
W kwietniu, miesiącu zdrowia World Health Organization, bardziej niż kiedykolwiek, zwraca się uwagę opinii publicznej na kwestie BHP. Warto wykorzystać ten moment, by zastanowić się, jakie zagrożenia i schorzenia mogą grozić jednej z największych grup zawodowych – pracownikom biurowym....czytaj więcej »

Awaria służbowego komputera

Gdy zawodzą komputery i inne otaczające nas urządzenia, odczuwamy to boleśnie – tym bardziej, im więcej żmudnej roboty „odwalają” za nas na co dzień. Niestety, niemożliwe jest zupełne wyeliminowanie tych usterek. Ale skoro są nieuniknione, pozostaje nam dopilnować, aby proces naprawy,...czytaj więcej »

Wynajmować biuro czy jeszcze się wstrzymać?

Odpowiedź na to pytanie może być tylko jedna – wynajmować! Zwłaszcza, jeśli siedziba waszej firmy ma się znajdować – albo już się znajduje – w Warszawie. W stolicy w biurach można przebierać jak w ulęgałkach: odsetek pustostanów wynosi tu około 13 proc., co ma przełożenie na około 670...czytaj więcej »

To co jest do zrobienia na wczoraj

Dlaczego tak trudno nam umówić różne osoby na jedno spotkanie? Dlaczego każdy z nas inaczej zrozumie prośbę „Bądź przed obiadem”? Jak wyjaśnić to, że na jednych wskazówka „Tylko mów szybko, gdyż śpieszę się” podziała mobilizująco, a innych obrazi? Jak to jest, że jednym udaje się być w...czytaj więcej »

Zmiany w ochronie danych osobowych

Od 1 stycznia 2015 roku obowiązują nowe przepisy związane z ochroną danych osobowych. Zmiany wynikają z wejścia w życie ustawy z 7 listopada 2014 r. o ułatwieniu wykonywania działalności gospodarczej. Co to oznacza w praktyce? Zakres nowelizacji Wejście w życie ustawy z 7 listopada 2014 r....czytaj więcej »

Strony

Subskrybuj Organizacja i zarządzanie biurem