Szkolenie to wydarzenie, którego organizacja ma przynieść firmie bardzo wymierne skutki i korzyści. Zapraszani są na nie pracownicy firmy, aby mogli rozwijać swoje umiejętności i podnosić kompetencje w wielu przydatnych organizacji dziedzinach. Na szkolenie zaprosić możemy również np....czytaj więcej » |
|
Święta tuż, tuż, wybieramy ostatnie prezenty, niektórzy już rozpoczęli przygotowania potraw wigilijnych, zostało jeszcze złożenie życzeń najbliższym osobom oraz firmom współpracującym, klientom i kolegom z pracy.
Wiele osób wysyła życzenia drogą elektroniczną, jeśli i Ty do nich należysz...czytaj więcej » |
|
Mamy wiosnę, popularne stają się majówki, weekendy za miastem, ogniska oraz garden party. Jak elegancko podjąć rodzinę, przyjaciół, znajomych na świeżym powietrzu? A może wybieramy się na przyjęcie organizowane w ogrodzie - czy wiemy w co się ubrać oraz co przynieść ze sobą idąc na garden...czytaj więcej » |
|
Pytanie „kupić czy wynająć biuro” dotyczy nie tylko kwestii finansowych. Co najmniej równie istotna jest strategia rozwoju firmy i jej model biznesowy. Na rynku nieruchomości biurowych tylko ok. 10% ofert to powierzchnia na sprzedaż. Analizujemy komu, kiedy i gdzie opłaca się kupić biuro, a...czytaj więcej » |
|
Z zasady pierwszy wita się ten, kto wchodzi do biura (do pokoju lub innego pomieszczenia zamkniętego), niezależnie od stanowiska.
Pracownicy nie powinni wstawać, gdy przełożony wchodzi do ich pokoju, ani pierwsi go witać. Pracownicy powinni odpowiedzieć na pozdrowienie przełożonego i dalej...czytaj więcej » |
|
Precedencja to określenie kolejności, najczęściej osób, czyli sprecyzowanie kto przed kim, a kto za kim; kto jest ważniejszy, a kto mniej ważny. Inaczej mówiąc – jest to ustalenie rangi i pierwszeństwa.
Pierwsza pisana precedencja pochodzi z początku XVI wieku i dotyczyła kolejności państw...czytaj więcej » |
|
Ostatnio bardzo popularne, wręcz modne stało się szybkie przechodzenie na zwracanie się do siebie po imieniu. Nie dotyczy to tylko zwracania się do kolegów z pracy, ale również do wyższych rangą osób oraz klientów.Łatwo zaobserwować, zwłaszcza wśród handlowców (np. sprzedawców usług...czytaj więcej » |
|
Jeden klucz do wszystkich zamków i pełen nadzór nad dostępem do pomieszczeń, szafek i sejfów. To zalety elektronicznych systemów kontroli dostępu. Gdzie je stosować i jak wykorzystywać ich funkcjonalności?
Siedziby firm, hotele, szpitale i budynki użyteczności publicznej, to obiekty...czytaj więcej » |
|
W codziennej korespondencji wszystkie firmy dostają mnóstwo próśb o wsparcie. Każdy z tych listów opisuje jakiś „szczytny” cel. Co powinniśmy wiedzieć o organizacji, która się do nas zwraca, żeby zminimalizować ryzyko wsparcia kogoś, kto nas naciąga?
Na wstępie proponuję sprawdzić czy...czytaj więcej » |
|
Polski rynek biurowy rozrasta się w zawrotnym tempie - rok 2016 przeszedł do historii jako okres skokowego wręcz wzrostu podaży nowych powierzchni. Pierwszy kwartał 2017 roku okazał się równie imponujący. Nie ma wątpliwości, że sytuacja ta stawia w uprzywilejowanej sytuacji firmy...czytaj więcej » |
|